Controleer Of Het TV-geluid Aan Is
Dit lijkt misschien het eerste dat je al hebt gecontroleerd, maar sommige van jullie hebben misschien hun TV op stil staan. Het is dus altijd goed om dit even te controleren door het volume van je TV omhoog te draaien. Hiermee wordt de mute-functie uitgeschakeld en is het TV-geluid klaar voor de volgende stappen.Zorg ervoor dat je de beste IPTV-app gebruikt volgens onze gids.Herstart De Firestick App
Het probleem kan ontstaan door de app zelf die een fout bevat of intern is vastgelopen. De volgende stap is om de app geforceerd opnieuw op te starten. Volg hiervoor de onderstaande instructies.Als dit niet helpt, ga dan verder naar de volgende stappen. Mocht je Firestick blijven opnieuw opstarten, bekijk dan onze nieuwste gids hierover.Controleer De Audio-instellingen Van De Firestick
Soms kan het probleem worden veroorzaakt door een actieve audio-instelling. Het is verstandig om deze uit te schakelen en te kijken of dat het geluidsprobleem oplost. Volg de onderstaande stappen.Ga nu terug naar de app en kijk of je nu geluid hebt. Zo niet, ga dan naar de volgende stap.Controleer De Surround Sound-instellingen Op De Amazon Firestick
Je kunt soms problemen ondervinden met de surround sound-instellingen van je Firestick, vooral als je oudere luidsprekers gebruikt die geen surround sound ondersteunen. Het is ook verstandig om deze instellingen te controleren, zelfs als je geen surround sound hebt, om te zien of dit de oorzaak van je geluidsprobleem is.Door bovenstaande stappen te volgen, verhelp je eventuele problemen met het surround geluid op je Amazon Firestick.Controleer Of Er Een Update Voor De Firestick Beschikbaar Is
Het is belangrijk om af en toe te controleren op updates, zodat je Firestick optimaal presteert en eventuele bugs verhelpt, waaronder het geluidsprobleem dat je ervaart. Volg de onderstaande instructies.